Verkligen inte roligt !

Idag är jag lite trött efter en jätterolig tjejfest.
Vi spelade ett spel som gick ut på att vi blev tvungna att utföra massa omöjliga o möjliga uppgifter. Jag fick bla gå till en granne till Ida kl 22 o fråga om hon hade en dl socker .grannen tittade lite underligt på mig o hon hade morgonrock på sig. Jösses tänkte jag antragligen väckte jag henne, pinsamt. 

Vi gör pannkakor skulle jag säja o jag fick inte tala om att jag var med i ett spel . Men vad händer efter varje uppdrag måste jag sanningsenligt tala om att det är en lek . Jag fick straff som att dricka typ tre shottar . Urs blev ju helt yr av alla shottar . En av tjejerna fick ringa ett gammalt ex säja det var skönt sist när vi var nakna. ha  ha underbart

 Sedan fick jag ringa min stackars far o låtsas att jag kört ratt full o blivit av med körkortet. Han sa men Annika det här var verkligen inte roligt, verkligen inte.. Till slut sa jag att det var ett spel där med o straffet åter igen mintu snappsstraff.. urk som att svälja flytande tandkräm .. Ungefär lika dum i bollen skulle man nog känna sig då med . Tandkräm får man febertoppar av.

Livet är kort, bryt reglerna, glöm snabbt, kissa långsamt, älska innerligt, skratta okontrollerbart och ångra aldrig något som fått dig att le. 

 Ida fick göra massa knas uppgifter men hon vann hela tiden , bla stod hon på händerna o lät som en tupp , som bara Ida kan göra.

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0