Spara allt ger dålig energi

Varför spara allt gammalt , en kompis säger att om man sparar allt förvandlas det till dålig energi o man måste rensa i sina liv, viktigt för mig .. Jag gillar inte att samla på mig en massa , mår jättebra av att rensa ex i min garderob,  men ni skulle se mina ljusförråd alltså jag har så mycket ljuslyktor , ljusstakar o fat att ställa blockljus på, dekorerings stenar o glaslyktor.. Tycker massa om ljus.

Ja jag skulle nog kunna ha en liten affär med alla sorters olika stilar av ljusskapelser. Jag älskar ljus . En brandman som var hemma här hos mig frågade om jag gck ifrån ljusen , japp det gör jag olydig ibland, borde skaffa bra brandvarnare.

En sådan lampskärm borde ej vara svår att göra , de e så grymt romantiska..
Är det inte lite romantik när hösten kommer o ljusen tänds i fönstren o när man går små kvällspromenader kan man titta in i husen som likt små dockhus lyser upp mörkret. Var rädda om er o låt inte mörkret svepa in er. Tänd lampor i fönstren o låt ett ljus värma upp tillvaron i vardagsrummet. Njut av hösten.

Får nog ordna mig en sådan lampskärm nu när hösten är här .
Tror bestämmt att jag såg en sådan på Trandareds blommor förra året. Kanske finns den kvar i år med. Om jag ej tar fram symaskinen.

Har slängt gammla lampor känns jättebra, tänk vad allt bara står o dammar o väntar på att just slängas.
 Nytt in gammalt ut.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0