Allt känns bra

Åh nu känns allt bra igen ibland blir jag så himmla nervös på framtiden , men äh den kan bara bli bättre . Livet e underbart , helt klart värt att ta vara på.

En snabb vända in till stan där Linus provade breakedance , men ungen vill inte han säjer i år var det pinsamt att dansa . Vill hellre börja boxas , till min skräck blommkålsöron potatis gnuggad näsa o nä inget för min grabb eller , kanske bra träning , fysik e aldrig fel att träna.

Har varit på vårdcentralens gym , hm musklerna har förtvinnat o fel inställning jobbigt ont , men vad fasiken jag kommer ju bli snygg . I morgon går jag en snabb kort morgon gympa ,nästa vecka börjar friskis o svettis ska bli kul det med . Tänker åtminstone göra något varje dag , vem vill ha en hängrumpa. Vet ni en rumpa kan som mest hänga 15 cm , inte kul, det hoppas jag dröjer länge innan min gör.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0