Galen på ett positivt sätt

Ute o drack lyxig jordgubbschampange med tjejerna. Ja lyxigt o gott. Kunde lätt bli en vana ...Satt på Bara kollade in lite folk, faktiskt ganska mycket människor som går ut för att ta sig ett glas på en fredag. Varför inte fira att helgen börjar.

   Lite galen blick eller hur  , vem har sagt att jag inte e galen. En del kompisar säjer att jag e annorlunda , men på positivt sätt .. hm kan undra vad de menar med det ?
I kväll skall jag sitta framför tv: n och se hur det går för körslaget har ej sett det ännu, gillar enkla pogram man kan diskutera om lite smått o så blir man glad av musik. Idag e jag så onyttig men det har sina förklaringar, typ en gång i månaden symptom. Trött , sliten o sugen på choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0