JULIA vi tänker på dig!

15 år krockat med en kompis med moppe, haft körkortet en vecka drygt,hjälmen flög av o huvudet o kroppen fick en ordentlig smäll så sorgligt.Ambulans till den ena flickan o helikopter till Julia . En blödning i hjärnan.. JULIA,  En fin flicka med ett liv fyllt av roliga upptåg . Även denna kväll skulle varit perfekt om det inte abruppt avslutades med en kraftig krock med två mopeder . Båda flickorna blev skadade , men Julia alvarligast , min kära brors dotter . En sådan härlig tjej . Julia har alltid haft en personlighet, en av hennes starka sidor e envishet o den ska hon ta sig upp tillbaka igen . Julia kommmer kämpa o vi ska hjälpa alla inblandade att detta ska gå bra .. Allt blir bra allt ska bli bra , Vi tror på dig Julia.. Nu vill vi att allt ska vända o att du vaknar . Skulle vilja att du vaknade o sa var fan e mitt hår , då vet vi du e okej.. Jag tror oxå att en av dina första meningar kommer vara Frida vad gör hon , olyckan kanske du inte minns .

Julia väldigt vacker, Hon ser ut som en tuff madicken tycker jag . Nu ligger hon nedsövd i minst tio dagar till. Julia har idag feber e lite svullen av sövmedlet , men så söt så oerhört söt . Trots att du inte kan prata med oss känns det mysigt att klappa o mjukt ge dig massage på fötter o händer. Vi som känner dig har det svårt nu men vi vet att du e en kämpe o du kommer klara detta...

Din pappa , min bror sa att jag var en amazona kvinna , de skar bort sitt bröst o blev en god krigare .. Alltså  de här ordet bar jag med mig i mina svåra stunder o klarade att le , Jag tyckte jag var fin ändåo jag bestmmde mig att jag ska klara detta  .. Nu vill jag säja något fint till er alla med .. Just nu sover du Julia , men mamma o pappa vakar dag o natt över dig de sover inte mycket o inte en enda sekund släpper de tanken på dig . Efter något sådant här blir man stark men just nu e man skör .. Men snart väder det o allt ska bli bra igen , Allt.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas verkligen att det går bra med henne! Så hemskt med sådana olyckor!! Massagen gör nog susen.

2009-10-28 @ 23:53:31
Postat av: kille92

Läst hennes blogg då och då tidigare och tyckt att hon vera va en jätte snäll o fin tjej. Hon skrev ofta på sin blogg,,.senn tyckte jag de va läskigt att hon inte uppdaterade något mer. Och nu menar du att hon har varit med om en trafikolycka..uff va hemskt!:( Hoppas verkligen att hon kommer bli bra igen, det kommer hon att bli! :(



Stå på er!!!<3

2009-12-27 @ 22:37:40
Postat av: kille92

Såg att de var länge senn du skrev inlägget. Hur är det med Julia idag då?

Tänker faktiskt på henne :(

2009-12-27 @ 22:41:58
Postat av: kille92

Såg att de var länge senn du skrev inlägget. Hur är det med Julia idag då?

Tänker faktiskt på henne :(

2009-12-27 @ 22:42:41
Postat av: estefanipedersen'

Hejsan! Bra tag sedan du skrev detta inlägget! Hittade din blogg genom Julias! Hur är det med henne idag?

Sorgligt när sådant händer! Världen är bra orättvis!

Kram

2010-02-04 @ 15:00:51
URL: http://estefanipedersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej annika från din brors dotter julia

2010-05-27 @ 21:15:30
Postat av: Anonym

hej

2010-05-27 @ 21:19:37
Postat av: Anonym

hej annika från julia johlbringbjörk

2010-05-27 @ 21:21:08
Postat av: hej

hej på dig JUlIA



härligt att du bara blir bättre o bättre ska se om jag kan hälsa på dig snart vore skoj :) Annars får du komma till mig .



KRam Annika

2010-06-15 @ 22:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0