Bra dag för figuren

Först en härlig början av dagen med två pigga dammer min mor o Bettan var här på massage, sedan åt vi en härlig kladdkaka.

 Nu ska jag ner o packa lite lådor, men sen e det massage , hoppas jag hinner en runda meed Ida vore så gott med en promenad i vårsolen.

Häromdagen var Therese här hon har flyttat till Malmö , hon tyckte min dialekt var härligt bonnig , hur tar man det ,en komplimang från en skåning ,, hihi..Undrarar vem hon saknar mest här mig eller blixten

Har nyss tagit en stärkande kopp kaffe hos Camilla , hon serverade en kladd kaka hon med , jag tackade nej , men att ha en kladdkaka framför sig , går ej , så en liten  bit, mums

Kommentarer
Postat av: Anna

åhh kladdkaka :P.. jag är chokladolist :S :S

2009-04-05 @ 21:58:28
URL: http://annagloria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var väldans ! Inte jättemycket action här:) Funderar på att skaffa en blogg jag med...

2009-04-06 @ 18:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0