Vaknade

Vaknade för en stund sedan , går upp till kylskåpet men den ekade tomt mot mig , varför tar mat slut så snabbt?   En halvfull jordgubbsyoggi står där ,så jag tar den ,måste ha nått till medicinen .Lite stel men om  siså där 20 min ska jag göra min gymnastik , sträcka töja. Går ganska bra men armen kändes igår som jag brännt mig , sjukgymnasten sa det kunde bli så nervtrådarna är ju av o ska försöka hitta tillbaka igen. Bränt sig var sämre än kyla , men det går över , man vänjer nog sig.

 kanske skulle åka o handla undrar om jag kan det en arm , men att köra bil vingligt o ej veta om armen lyder, nej det får va
            Ibland      förlikar jag mig med den busiga, egensinniga och modiga lilla älvan Tingeling   . En liten tatuering av henne kanske vore fint på mig.                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint det vore ! På axeln kanske eller vid foten ? :)

2009-07-18 @ 09:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0