Liten o vilsen

Lite nojig antarligen , hade antagligen lika ont som vanligt utan värktabletter. Ringde mamma igår satt mitt framför dottern o tårarna trillade på mina kinder gick ej stoppa dem. Jasmin sa gör det så ont , nä jag vet inte sa jag. Svempa skulle bara vara borta över dagen , Linus körde kross i vaberg men han hade fortfarande inte kommit hem kl var halv sju på kvällen .

Jag ringde mamma kan du komma sa jag med gråten i halsen,  javisst jag kommer sa hon tog ca 20 min så stod hon här . Jag var genast bättre o vi tog en kopp te o lite jordgubbstårta som var över sedan arbetskamraterna var här, petade bort lite grädde la lite färska hallon brevid o vips så var den perfekt. Svempa var hemma framåt halv nio, så skönt att få ha sällskap , lite skydd ,lite tröst betyder så mycket. Ibland känner man sig lite liten o vilsen , då e det skönt att ha en famn till hands.

I morgon åker jag nog till Falkenberg bara mamma o Jasmin skönt att komma iväg lite. Nu lyser solen så kortkort får åka med.
Idag har jag tagit en promenad med mimmi, hon hade med sig fina smycken som hon själv hade gjort, som det stod hjärta o själ på, sedan köpte jag till ett armband där det stod lycklig på. Det e så kul med smycken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 <3 <3 <3

2009-07-18 @ 09:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0