En dag

Vaknade tidigt,, jag mår illa ett illamående som betyder rädd eller nervös, men visst det e en kroppsdel av mig som ska bort tom en håla in kommer det bli. Jag har alltid haft fina bröstmuskler helt utan ansträngning . Jag kan spela på dem precis som en man , ibland känner jag att jag e stor o stark.De kommer ta hela mitt bröst o en del av bröstmusklen med.  Snart ska jag spänna bågen o då ska jag visa alla hur stark jag e.

Mitt vänstra bröst känns som det ej vill vara där längre det pockar i det nästan värker , tror det håller på att växa till sig , men nu e det ju snart dax , borta faller bröstet o kvar e bara jag , inte bara jag snart en frisk kvinna med all kraft till att vara stark . Jag är stark det säjer de , jag e stark jag måste det .

Var inte rädd mina barn mamma kommer att klara detta o jag ska kunna ge er jättekramar ändå.

 En dag e allt inte över , men allt kommer bli bra , det säjer alla.

Fick ett underbart armband av mina arbetskamrater. sånt glädjer
kram alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you <3

2009-07-05 @ 14:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0