Cancer, snart ett minne blott

Snart är min operationsdag ska vara där i morgon kl 9 . Jag är andra patient och jag hoppas av hela mitt hjärta att allt kommer att gå precis som jag tror , bra.

Det kommer att bli ganska mycket ärr men min kropp e redan ganska ärrad av både det ena o andra men vad gör det bara man överlever o det e precis det jag ska denna kirurgen jag fick beslöt att det hela bröstet e bäst att ta , då jag e så ung o har så många år kvar att leva.Jag kan inte hjälpa men ödet tror jag på o den andra kirurgen inte haft semester då hade det blivit en sektor som borttagits o strålning efteråt nu e det cytostatika.. som jag ska ta .
 


Jag kommer bli trött o illa mående av den , man mår visst väldigt dåligt ,jag kanske tappar mitt hår , men då får jag en peruk o jag kommer ha det vackraste hår svallet i viska fors får man en gratis så får man väll passa på . Vad säjs om Joe tempest  80 -talet var väll fräkt eller en sjöjungfru , jo jag vill nog vara en sjö jungfru he he..långt böljande hår.
Bara min kropp svarar på allt o det kommer den. I dag e jag stark

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom och tänka på Kentas låt när jag läste ditt inlägg idag .. Annika The AmazonWoman<3



Just idag är jag stark

Just idag mår jag bra

Jag förs framåt av kraftiga vindrar

Just idag är jag stark

Just idag mår jag bra

Jag har tron på mig själv på min sida



Jag hör skrattande barn

jag har slussarnas brus

Jag hör till de få som kan leva

Jag hör inre musik

Jag hör vidarnas sus

Jag har tron på mig själv på min sida

2009-07-05 @ 15:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0