fin !

Nya året har börjat, känns att man har jobbat en hel del denna jul, trött o sliten . I kväll får det bli något bra på Tv o chipsen i knät , ja just det sånt skulle man sluta med ... glömde det..Så lätt att komma ihåg roliga saker men det tråkiga det vill man bara glömma ...

View and share Winter images and Winter pictures and Winter videos online.

He he men juldagen var en rolig dag vi hade ett lotteri där alla girigt ville ha samma paket , men vad händer jag vinner alla på en gång , tänk allas min när jag har hela högen framför mig, men det slutade ej så men jag fick tre åtminstone, en fin tyg tomte med lurvigt vitt skägg, en papperskorg  i rostfritt stål o en ljusstake som jag hade köpt själv , det var en röd i keramikstake, men ingen ville ha den , hihi , men nu har jag satt ett vitt blockljus på den , så jag tycker den e gööör snyggg..kom o titta får ni se ..hm om ni hinner för snart åker julen ut... glitter i all ära men visst e det skönt att städa bort , rent o stilfult ...

 En soffa i svart skinn ska vi ha , får se när jag kan snabba på med en sådan , vill helst ha en i tyg ,Svempa vill ha det praktiskt , kanske han har rätt visst e det mysigt att kunna äta o spilla utan att bli rädd för fläckar som e svåra att få bort o faktiskt  har jag sett en jag kan tänka mig i , härligt med divan , man kan krypa upp tillsammans ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0