Endometrios gör Ont , men nu lite bättre

Lite bättre idag , men sitter jag länge gör det ont , sen har jag ont i ryggen ,ont lite här o där nu när man vet vad man har , ger man sig tillåtelse att ha ont . Innan hade jag oxå ont men då kännde jag inte efter så noga..

Varför ska det vara så här , hoppas det går över (det tror jag) lade mig på rygg innan inspekterade min ärrade mage , den är fortfarande full med luft som de stoppade in under operationen för att kunna operera, doktorn sa att det försvinner efter ca en vecka ,.Jag som köpte taighta jeans på reA  innan  jag opererades . Dem kan jag nog glömma att ha på ett bra tag.Så trött på stora vida klänningar , men gööör bra att dölja kul mage i..

Jag har molande värk hela tiden , humöret stiger rätt kraftigt upp i taket på noll tid, min sambo är förkyld riktigt sjuk, han säjer varför e du sur för räcker väll att jag e det säjer han Det e ju  jag som e sjuk tycker han .. Där fick jag svaret på att han ej fattar vad det e jag vart med om . Han e förkyld det går över . Det gör inte mitt . Som den där reklamen när en man e jätteförkyld o så säjer han o kvinnor klagar över att föda barn .. Kunde vart min sambo det där..

Jag har endemetrios  o det kommer jag ha hela livet .. Har just börjat ta mina eländiga piller som gör att mina endometrioser ej bildar dumma cystor..Har tänkt innan att jag ej ska stoppa i mig massa piller men måste man så måste man ..

Mår så kasst tänker vad o vem bryr sig om småsaker ..
Jag har ändrat hela mig , jag har blivit en annan tjej , en helt anan tjej(kvinna)..

Kommentarer
Postat av: anna

ja det har du men ändå är du Annika Björk <3

2009-01-15 @ 02:29:31
URL: http://annagloria.blogg.se/
Postat av: Annika

Livet är här o nu,ska ta vara på det..

2009-01-15 @ 08:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0