Matdax

Känner mig trött borde gå en promenad ute så mina kinder får en fin lyster , men samtidigt börjar jag bli hungrig , kanske ska  slänga ihop en lassange o gå medans den puttrar i ugnen..Kan undra om Svempa vill följa med mig på en promenad när han kommer hem från jobbet .Jädrar vad hungrig jag börjar bli...Hungern gnager.. det enda man kan tänka på när man e hungrig , ja det e mat.. Köttfärssås e inte fel heller .. kanske det blir det..med massa vitlök o krämig creamfrace  till en god sallad med feta ost , oliver o olja...maaat...Vad  ska man göra för mat e sugen på sån däringa wook oxå med köttfärs o grönsaker, det e fräscht oxå...

Mina blommor börjar vissna antagligen för att ett ljus stått under dem o värmt upp blommorna för fort. Underbara rosa rosor .Försöker tänka på nått annat men vad händer tankarna för mig till maat hella tiden...Måste värma till nått snart e så hungrig .. Kanelknäckebröd e en bra grund proppar i mig ett par såna så blir jag ej så sur .. Jag utan mat e inte en bra kombination..

Prova jättegoda

Måste bara berätta om att jag följde med Ida för hon skulle köpa lite vin hem till sig , jag tänkte börjar ju bli en sport det där om jag får visa legg eller ej.. Jag ringer Svempa o frågar kan jag köpa nått på bolaget .. Nej vi har allt vi behöver ha .. Jag blir besviken o säjer ah men nått till helgen .. nä säjer svempa vi har nog allt ..Skit oxå tänker jag nu får jag ej veta om jag får visa eller ej.. Ja men lite röd vin det var väll slut.. Ja det var det kanske köp du det då..Yes tänker jag o tar en bag .. Ida tar oxå en o så ställer vi oss i kön.. Ida slinker förbi o betalar utan legg.. Sen e det min  tur jag tänker nähä den här bekräftelsen att se ung ut får jag ej idag eftersom tioåriga yngre vänninan slipper visa så.. ja ja men nästa gång ska ajg kl ä mig i tänniskor o hängslekjol,o hret i två höga toffsar  då får jag nog visa nästa gång ... Men döm om min förvånning när kassörskan säjer ursäkta men har du legg.. hihi detta börjar bli förbannat kul ...

Ida skrattar o säjer den tanten gillar inte jag .. jag älskar henne...

Kommentarer
Postat av: mamma

bra att se så ung ut, det är klart en fördel när man blir gammal(på riktigt)

2009-01-25 @ 21:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0