Inte mitt problem !!

Arg på allt , känns som jag har Pms hela tiden .. Faan så här kan det ju inte vara enda skillnaden e att när jag e vanligt arg brukar jag hitta de där rätta orden hur lätt som helst .Pms arg då spottar o fräser jag o klarar ej av att tygla ilskan .. Lös dina problem annars kommer fler ..spottar jag fram ,,
 
vad menar demonen inom mig (för så känns det).. Herregud blir ju rädd för mig själv ...Hjälp  !!  Nu skulle jag lätt kunna slita mitt  hår , förresten jag skiter i mitt hår , blir så himla trött..Jasmin ska bleka slingor ... Linus köpa byxor ,, månadspeng hit o månadspeng  dit .. En annan e ju sjukskriven så vart mina pengar e det kan man titta efter... Blir så trött på mig själv , vill vara Annika vanliga glada snälla pedagogiska älskvärda.. Inte den här arga, bitchiga humörslängan . vad händer med min kropp.. Jag blir nog knäpp.. Syns jag???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0