Ångra

Nu har jag slängt massa grejer i mina lådor , jäkligt skönt faktiskt , lite som en terapi... Kasta hårt o det går sönder en härlig tillfredställelse sprids i min kropp... bättre än att slå nån... För om man river ut ögonen på nån man tycker gjort sig förtjänt det hur ska den personen då kunna se sig i speglen o ångra det den gjort..

Ska dricka ett par glas vin i dag tycker jag är värd det..Att göra nått man ångrar kan alla göra , men man får välja rätt tillfälle..Just nu känner jag mig rastlös, tokig,labil o allt detta för de där p-pillrena skull,eller?? Tog mig föresten en halvminut att skriva ,skull ,hade alla varianter av stavfel man kunde ha när man snubblar runt på tagenter , blev tvungen att ta en paus ,blev skit arg på det..jösses ska det vara så svårt att skriva skull, skullll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0