Vad har du i nattdukslådan?

Idag har vi börjat dagen med att städa . Svempa undrar behöver vi verkligen alla dessa halsdukar o mössor .. Ja absolut ropar jag ..Herregud måste ha lite bröte omkring mig . När han  e med o städar hinner jag aldrig ta slarvigt han städar tom lådorna .. Ja sån e jag fint utanpå ,men i lådorna där har jag allt spännande ..

Det kan vara en gammal sliten, men gullig skinnbit som det står inlött ANNIKA  på som jag gjort typ  i scouterna när jag var liten. nostalgi.
 Ett reflex från föregående år, liknande en kanin. Kan man ge bort till nått barn som ej har ett reflex o ska ut på vägen i mörkret. solglasögon svarta, bruna , små runda , stora häftiga , fula ja, alla varianter, men vad kul alla år e olika stilar.
En spypåse från lassarettet , kan ju vara bra att ha om man ska åka på någon kurvig resa. Lampa till min cykel ,söndrig ,men går kanske att laga. Ett gummiband kan man ha till mycket, osv.

Undra vad det ska bli för mat i kväll?

En av mina arbetskamrater säjer att jag e så hemlighetsfull, inte då ,bara det att alla har väll nått man ej vill visa . Jag har tex min byrålåda..ha ha

Kommentarer
Postat av: mamma

du är ganska lik mig, jag har också såna lådor men dom är lite för många.

2009-02-08 @ 11:37:03
Postat av: Anna

vi ska på konseEEEEEEEEEEEEErt :) hehe :D:D:D::D:D:D::D:D:D:D

2009-02-09 @ 16:03:18
URL: http://annagloria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0