Massage Harmoni

 

Jag arbetar som massageterapeut dels på min mottagning och åker även ut på företag,gruppbostäder o behandlar med massage  , PNF -töjningar, träningsrådgivning m.m.
 
Har basmedicins utbildning.Har alltid varit intresserad av att jobba med människor och hur människokroppen fungerar .Varje individ är unik. Utöver massagen arbetar jag sedan femton år i vården.

Massage

--gör spända muskler mjuka och elastiska
--ökar blodcirkulationen i musklerna
--ökar lymfcirkulationen
--stärker immunförsvaret
--har en avslappnande effekt på kroppen
--ger en djupare och lugnare andning
--ökar utsöndringen av vätska och restprodukter
--ger en ökad kroppskännedom
--motverkar ärrbildningar efter skador i muskelvävnad
--har god effekt på träningsvärk
--motverkar spänningar vid smärttillstånd
--motverkar stress
--har en lugnande effekt på nervsystemet
--ökar vår koncentrationsförmåga
--ökar kroppens allmänna välbefinnande
Annons Annons 

Massage Harmoni



Massage Harmoni-

Annika Björk                             Högsäterv. 4

51532 Viskafors

0767- 753535 

                                                       

Diplomerad massageterapeut  genom Hälsoteket . Av Branschrådet Svensk massage Certifierad massör.

Medlem i Kroppsterapeuternas yrkesförbund.


                                                 







Prislista :


Avslappningsmassage:25 min 250 kr

Helkroppsmassge:450kr

Halvkroppsmassage 300kr

Avslappningsmassage:60 min 450 kr

Muskelmobilisering: 35 min 300 kr

Muskelmobilisering: 90 min 600 kr

Ansiktsmassage: 30 min 250 kr




Pröva även mitt högeffektiva solarium


Ge bort en avkopplande stund i lugn o harmoni.


Presentkort alltid lika uppskattat


Varmt välkomna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0