Höga stövlar

Stövlar  som jag handlade igår -- Lite cowboy stil men jag gillar ju det.

                                                        

                                                        En gång cowboy alltid cowboy... Rida oinridna islandshästar o bli avkasstad..YIIIhaaa


                                                        I nästa liv ska jag vara en tuff tjej.. Idag e jag bara tjej..Hmmm e man tjej när man e 35 år .. Ja jag e nog det alltid..Jag behöver en underklänning till min klänning jag köpte på gina .. Tummlade den ooo så blev den för kort. hihihi .. Jag åkte o masserade på ett boende , har laggt av att ha arbetskläder när jag åker ut .I stället har jag ett stort förkläde , men det täckte inte min bak...ooo denna korta klänning , När jag skulle gå förbi personalen kröp jag med rumpan min längs väggarna , jösses så typiskt mig...YYYYiiiiiiiiiiiiiiiHAAAAA...
 
Lite rodnande kinder fick jag allt..Oanständig , hopplös, virrig men älskvärd ...:)


Kommentarer
Postat av: Ida

du e la för go du;)

2008-09-30 @ 18:29:12
URL: http://idaajax.blogg.se/
Postat av: Therese

Stövlarna e heta!! :)

2008-11-03 @ 16:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0