Tårta

Mamma fyllde år idag , Hon e så himmla vacker min mamma så ung så sprudlande så enkel..Om alla mammor vore som du så hade inget ont hänt sina barn..


Min pappa stor o trygg , fortfarande känslan av att ...ja bara pappa kommer så blir allt bra...

Det bjöds på en underbar kyckling o potatis ,lite överkokta , men då e de som bäst , mjöliga potäter vill jag ha...

Kickan hade gjort en tårta med jordgubbar på .. De var en timma för senade för det där gojset som skulle varit på tårtan aldrig stelnade , nu kom jag på vad det heter skelantin ..men sen så blev tårtan fin o jättegod..
Den som väntar på nått gott...osv..

Mamma fick en stjorta o Julia pengar smink o en liten bok..
 
Kram o grattis till er.

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis Solveig :D

2008-09-28 @ 17:44:09
URL: http://annagloria.blogg.se/
Postat av: solveig

tack lilla gumman du är väl sååå jättesnäll, men min vackra tid är över eller har inte börjat än .kram

2008-10-03 @ 17:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0