Shoppat loss

Åkte hemmifrån med tåg 8 15... Jag är över 35 år o fick åka på ungdomsbiljett , nått måste gått galet ifolks ögon e jag dock bara 20 hi hi, helt underbart...kom hem sent på natten då killarna gjorde mat o hade fixat dricka riktigt bra sov ända till 11 idag..underbart...

Sex tjejer i bästa hummör ,, shoppingmonster den ena värre än den andra..

Först tyckte jag inget var bra sen sååå såg jag den en lila plommonfärgad helt underbar klänning, den ska jag ha bara , sånt där riktigt ha begär...fin , nu ska jag bara köpa pumps med sen e jag fiiiin o reda för fest...

Köpte en Lång kofta hos en rolig person som blev nästan kär i mig han gav mig en lååång svart tunn kofta som räker ner till knäna, för 200 kroner billigare , han ville ha mitt nummer o sa herregud vad vacker du är tänk o få kyssa dig o sånt , fatta att han fick sälja mycket bästa försäljaren på länge .. Vi kände oss gör snygga o han fick oss att köpa massa onödigt , kul riktigt kul , säkert en smörig italjenare men underbar..

Lila var färgen nu alla tjejerna köpte lila ..En av tjejerna köpte lila korta boots i lila skin så himmla fräckt, vet ni hon har 35 i skostorlek vems fötter blir inte söta då..

ja den i svart tyll köpte jag, kan kanske  jag ha under en klänning..Kan nog bli häftig med höga pumps eller boots...

Kommentarer
Postat av: Ida

åhhhh vad kul med massa roliga shopping...vill okså!!!!

2008-10-26 @ 20:13:03
URL: http://idaajax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0