Hjälpa hjälpa hare

Då har dottern åkt till ridhuset o sambon o sonen åkt till cross-banan..Roligt det där med stavelser banan o såååå banan



Anna är otrolig hon kommer hit o vi ska träna genom att lyfta singel i en skottkärra , häftigt med arbetsamma tjejer , eller hur... ska slänga i mig lite kyckling sen sååå...muskler spelar under våra tröjor, hihihi

Och imorgon kommer mor o far o  morbror o hjälper till ,,,underbart är livet

Äh blev lite mys med te o ljus istället....smilie_msn_004.gif

Ps väldigt längesen jag såg en hare , sista gången var i vårat potatisland, det var en liten unge, helt lämnad ensam  i sitt öde ,  vi försökte hålla den varm , vet ju att man ej får röra men andra dagen försökte vi skydda den mot kylan, men sorgligt nog dog den, kanske var det nått fel på den , så mamma hare tyckte den inte längre fanns nått hopp kvar...väldigt sorgligt, tänkte man kanske kunde gjort nått mer, men hoppet var nog ute.


nått bisarrt............................hopplöst sa grodan utan ben.

Kommentarer
Postat av: anna

hihi jag kom och drack te istället men jag hjälper gärna till någon annan gång <3

2008-10-09 @ 19:07:59
URL: http://annagloria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0