Hemsida

Här sitter vi i soffan, Jasmin läser för fullt på sitt Biologi..trummpetdjur , musseldjur , hödjur..amöba..är  urdjur ..en enda cell, så svårt det där med celler ..

Kommer ihåg en kompis till mig som åkte till Nepal , där fick hon en amöba i magen , hon blev jättedålig otroligt länge, ont i magen o sånt där , men nu e hon bra , kan vara svårt att få bukt med sånt där , oääää äckligt ..

Idag har jag bara varit hemma gjort en hemsida på www.kroppsterapeuterna .se med Anna , sen ska vi göra en till en alldeldest egen , Tur Anna tycker det är roligt med data, hade aldrig fixat det utan henne ..Jag sträcker ut en hand o så bara hon kommer ,idag fick hon inte ens kaffe
 ibland e jag lite knäpp..får gottgöra en annan dag.. " Kom till mama"

Kommentarer
Postat av: Anna

Uscha amöba låter jätteäckligt haha !

Annika Jag gör allt för dig det vet du ..föresten får jag bara ont i magen av kaffe ;)

Ska grejja lite me sidan nu minsann <3

2008-10-01 @ 18:05:51
URL: http://annagloria.blogg.se/
Postat av: Ida

ahhh egen hemsida, vad spännande!! säg till när den klar!! puss

2008-10-02 @ 09:53:39
URL: http://idaajax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0