Väldigt sen..

i dag vara jag väldigt sen till min massage , självklart var det kallt så rutorna på bilen var igenfrysna o mina stövlar under all kritik inga räfflor kvar så de var otroligt hala så jag halkade på ooooiiii     trappan , brottom för att sätta på bilen så man
 
slipper skrapa rutorna, fort in igen, äta några tuggor mussli , åh vad långsamt det går att tugga på såna korn, brottom svälj , sila tänderna från mussli med jouice, in o borsta tänderna , fort var e mössan , eh skit iden , nu e jag svettig värre , nerför trappan , aaaahh i en himla fart då ramla man igen , ojoj i bilen finns husnyckeln oxå stanna bilen fort ut ur bilen uppför trapppan, ta snabba steg halka nästan igen o så bare åh åk igen..

Varför blir man alltid överaskad av vintern , åh nu måste jag köpa en ny mössa med så typiskt mig att förlägga den , men sen kommer den fram , men då har jag en ny , tror ni jag har många mössor , japp det har jag, älskar mössor , men vill alltid ha en ny, får se vad jag kan finna för sort nu,

 Och vad beror det på att näsan min blir så röd på vintern ?


Kommentarer
Postat av: anna

Haha nu sitter jag i din soffa och pratar med Ida och dig och det är trevligt <3<3<3

2008-11-27 @ 19:08:32
URL: http://annagloria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0