Liten djävul

Grön skinn soffa , vill ha en grå i tyg ...är trött på min soffa , kan man inte bara kasta ut den eller, nä mannen i huset vill ha den kvar , så praktiskt med en soffa i skinn säjer han .. Jag vill ha en ny en sådan där modärn divansoffa i mörktgrått, varför kan inte jag få det dumma kar,
sen var det sovrummet gamla fula från 90 talet , nä men dom e ju nästan nya inte ens spikhål i säjer han.. Eller köket då, bastuträ på väggarna , hur snyggt är det från en skala från 0- 10....Jag vill ha nytt har tröttnat ...förnyelse förgyller mitt liv ..

Ja ärligt har tröttnat på det mesta, kan man byta hus med någon bara för en tid kanske vore upplyftande..

En dag när min karl reser bort då kanske jag byter ut både det ena o det andra,, he he,, liten djävul e´ vad jag e´

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med dig. Är trött på att höra att det är väl bra som det är

2008-11-06 @ 17:50:55
Postat av: Anna

ÅHHH jag vill också förnya mig..vill måla om hela lägenheten och köpa MASsOR med nytt ! När jag vinner miljonerna då jävlar :D

2008-11-06 @ 18:54:01
URL: http://annagloria.blogg.se/
Postat av: Anna

eller ska jag säga då djävlar hehe!

2008-11-06 @ 18:55:11
URL: http://annagloria.blogg.se/
Postat av: Therese

Ut med det gamla, in med det nya ! Att rensa i sina saker är att rensa i sig själv ! :) feng shui is the shit! kör på bara . Håller med dig , den gröna ska ut! ;)

2008-11-07 @ 22:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0