Jag är en varulv

Varulv , jag tror jag är en varulv... Jag kan ej sova när månen lyser stor o rund , jag är pigg o vill ut i mörkret, spänningen stiger, starka känslor som jag borde inte sova borde ut i mörkret o springa en runda, vad e det för fel..Jag är ju egentligen mörkrädd ooooiiiiiii......

 Förr så hade alla kvinnor mens på samma tidpunkt , nämligen vid fullmåne , det  var innan vi hade exprimerat runt i piller o sånt..

Men gud är  jag en varulv tro, hur kan man undersöka det .. Gud jag är så trött så fruktans värt trött , får lägga mig i kistan o jag ryggar tillbaka av vitlök ..  jag syns Klicka för att se bildinformationknappt inte i spegeln,  eller är det drakUlla jag är..

Men jag älskar svarta smycken såsom kors o liknande så hopp finns det allt...

Jag är känslig mot kaffe, cocacola o te sent oxå...Koffein??  Men månen då varför påverkas man av den ?
Varför är det såå?

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahah! du är så poetisk och rolig Nikko! Jag tror det var mer en 1 varulv i huset denna natt... huhu.. ! Skumt.. mycket skumt.. men att du har varulvsgenerna i dig annika det visste man redan! Skriv mera mera! underhållande.. Jag fick för mig att påbörja en blogg men det stod helt tomt i huvudet så jag la snabbt ner det igen.. Det är nog mer din grej!;) PUSS o KRAM***

2008-11-06 @ 13:51:28
Postat av: Anna

Annika jag är också en varulv jag blir ju alldeles till mig när det är fullmåne :D:D:D

2008-11-06 @ 18:52:39
URL: http://annagloria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0