Fest

Den här lördagen började med härlig shopping med Theres ,som kommit tillbaka från Grekland , Köpte kläder till Svempa som visade sig vara ett par för stora jeans , men det e bara att byta , dessa byten hatar byta kläder, men , men.. Sedan åkte jag till Roasö för att lämna barnen, mamma o pappa skulle få sällskap av dem eftersom vi skulle på barnfri fest....

En riktig fest,med vin ,ost, lekar o sång... Svempa var en hejare på att sjunga tillsammans med M-L lät det ju riktigt bra, häftigt med singa star..En av lekarna var jag med på .Vem e största  lipsil? Tänkte , nej nu får jag skala lök för jag viste att dettta skulle handla om annat än verkligheten, men nej det var ett gummiband man skulle få ner snabbast på halsen från näsan. Kan tänka mig man såg knäpp ut med miner o allt, Lite orolig var jag allt att gummibandet jag skulle få ner till halsen från näsan att det satans gummibandet skulle fastna på min uppnäsa , men döm om min förvåning när jag vann över två tjejer..haha kul ju.

Ida o Magnus hade fixat o donnat så himmla bra , nu vet man vem som ska vara fest fixare i framtiden...

Skulle jag skriva nått om några jag tycker är otroligt duktiga så är det nog de här två..de har jätte söta  tre små barn , en busig fin hund o ett välordnat hus.. Alltid ödmjuka,leende o en härlig humor båda två,såna här människor växer inte på träd..Magnus o Ida är människor man trivs att var med, dem ska jag var rädd om.

Så roligt att träffa alla Idas vänner  o systrar, ett gott gäng jag gärna träffar igen...

Söndagspromenad med mamma o Misti , härligt att gå o småprata om ditt o datt... men brrr vad kallt , långkalsonger e nog ett måste nästa gång jag går ut i kylan. får nog köpa mig ett par nya vantar med , stickade tror jag jag vill ha , men skinn e fint till fest så två par får det bli.

Snart ska jag äta älgstek, potatis o kokta grönsaker o en god brun sås till...puss o hej



 Jättelängesen jag träffade min bror får nog se till att de komme hit, nån dag framöver ..





Kommentarer
Postat av: solveig

ja var rädd om släkt och vänner dom är bra att ha

2008-11-02 @ 18:32:32
Postat av: Marie-Louise

Hallå!Vad kul det var att festa med dig, det måste bli fler gånger!!!Nästa gång jag kommer ner så måste vi planera nåt!Haha hälsa din man och tacka för en god match (fast han inte vann en enda gång) har nästan ont i halsen idag av allt sjungande (skrikande)Hoppas du inte är alltför bakis :-) kram

2008-11-02 @ 20:16:51
URL: http://singelblogg.blogg.se/
Postat av: Marie

Kul att träffas och en riktigt rolig fest, det gör jag gärna om!!! Klart att du vackra kvinna skulle ha en vacker bror....



Ha det gott och hoppas att vi träffas snart igen!! Kram

2008-11-03 @ 23:15:25
URL: http://marikrokodil.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Fin bild :)

2008-11-04 @ 08:50:32
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0