Pool

I går var jag hos Ida ,så roligt  hennes kompis Marie-Louice var där , kul att träffa henne , verkade vara en riktigt gullig o bra tjej..så lättsam, skönt med okompliserade människor, precis som Ida ..

Vi drack Lindemans röda jättegott..senare på kvällen åt vi gluppskt upp Idas chips .. Passade på när hon nattade mille ,som promt ville vara uppe o se vad vi skulle göra, inte missa nått..Jätteroligt att jag fick komma o dricka några goa glas med er...

 Våran pool är stor men motta den här är den en liten hink..

I dag har vi satt upp poolen, ska ju förtsätta att vara så här varmt , Svempa är poolpojke o ordnar o donnar runt poolen, perfekt i denna värme, då måste man ha vatten, så ungarna kan leka o svalka sig lite .. och kanske doppar jag tårna lite grann, jag är nämligen en riktig äkta badkruka.. Näää jag vill bara sola o bli brun o fin ,men vad händer jodå min kropp blir brun , men näsan jösses siket rödsken, rena rudolf med röda mulen , tillochmed flagar på nästippen ..dumma sol..Fast jag älskar solen..men solfaktor är till sin rätt..

I morgon ska vi på 40 -års kalas utan barn , lovar det blir livat... Det blir det alltid utan barn ja då passar vi på att dansa loss o schaka rumpan..hihi ingen vill vara gamall, så alla vill visa att man har kvar konditionen att dansa hela natten lång .Tjoohoo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0