Nunna , varför inte..

Jaha då var man ute å busade då, jösses jag ska bli nykterrist.. Görjobbigt att vara bakis ..men men sånt händer.. men jag har nog lite magkatarr oxå och det blev ej bättre av att när jag kom hem igår kunde Blixten ej gå på sitt ben .Vi åkte snabbt till vetrenären hoppade över lunchen o tog bara en snabb kaffe..inte bra .Det visade sig att Blixten blivit biten av en annan katt rätt över trampdynan så nu ska han äta medicin en vecka ..stackars liten me han är reedan bättre .. Det är inte jag jag e bakis..blä.. så här kul hade vi igår..
Förfesten vi var på där bjöds på shottar o jägermister o red bull.. gav mig verkligen vingar ujujuj..
nu petar jag i mig lite fläsk o spagetti ,, inte gott, men behövligt med nått ju..
Jag är själv o jag tycker det är urtråkigt idag..men sen ska jag hämta Jasse o vi kanske kan ligga o snacka lite tjejsnack i kväll , sånt e ju mysigt.. Åh så ska jag till Roasjö, var längesen sist ska bli kul att åka dit .Frågan e bara när kan jag köra utan att vara olaglig..Gud vad trötter jag e, får nog sova lite ..
Jag har hört talas om ett nunne kloster man går runt o bara är en nunna för tre dagar , kanske vore nått ; för kropp o själ ändå..hm..rena sina tankar, men läskigt låter det , kalla kloster o stränga tanter i kopor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0