Inte kul alls..

PMS..  Borde segla långt bort dessa dagar så ingen kommer i min närhet. Tänk att man kan bli så här av Pms , vad faan står de dumma tre orden för..herregud jag blir arg på allt när jag har det .
Mamma frågade igår är du lite irriterad , näääe svarade jag , jag är asförbannad. På vaddå säjer hon mjukt jag snäser nästan väser fram, på allt, tom dig. Herregud så man kan bära sig åt sånna dagar.
  Arg på åldrade studerande som aldrig blir färdiga nån gång och arg på unga inte lyhörda skitungar som lämnat ett tomt skal av ett tobbleronnepaket som hålöggt stirrar tyket på mig ifrån godiskåpet , jag behöver choklad ju, åhhh jag eee arg på illaluktande  sopor, tvätt som aldrig tar slut och dåliga tänder som ej tål att äta godis varje dag, arg på oförståeende män ..
 
Kanske skulle göra nått dumt  bara lite grann.Bara för en dag eller så ,eller riva ner en fruktskål  i golvet o se porslinet krascha , glasflisor överallt, se hur äpplena studsar mot den vita mattan bildar lite bruna fruktfläckar o jag tänker , det skiter jag i, sen fångar jag barskt en banan mosar den mot min bara fot känner hur den sipprar mellan mina tår och tycker att den jäkla bananen förtjänade det minsann , lämnar gråtande rummet o tänker , det finns ingen som jag , ingen , herregud såå arg man kan bli är det värt det , kan man inte ta bort dessa Pms dagar , vore så jäkla skönt.. Man mår ju för skjuton bara bra en vecka har jag listat ut, stackars oss kvinnor .

  Jag vill segla bort.

Kommentarer
Postat av: Ida

du har så rätt så rätt!!!! mår precis likadant just nu, grrrrrrrrrrrrrrrrr

2008-03-10 @ 22:29:30
URL: http://www.idaajax.blogg.se
Postat av: Anna

Gumman fy fan..vi måste förena oss!! vi måste gå ihop !!vi måste besegra och slåss !! Vi äger!! Love u Kramis

2008-03-11 @ 00:59:16
URL: http://annagloria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0