Födelsedag

Idag är det 11 år sedan jag födde en underbar son,liten spinkig och alldeldest skär, lik stora syster men ändå en liten grabb så söt, tänk att få uppleva denna lycka. Först en dotter  två år tidigare hon var så vacker o sen en liten goo kille med..Jag vet att jag var rädd och tänkte min kärlek var så stor till min tös , kan man älska mer än en , och det kunde man kärleken till mina barn står högre än något väsen på hela jorden. Jag vet att mina barn kan göra hyss , men om nått skulle hända dem.. ursh det vågar jag inte tänka på, älskar dem såå mycket.Joo men födelsedagspresenterna lämnades över med  kanske inte så vacker ja måå han leva sång men huvudsaken är att han blev jätteglad för sina presenter ,gitarrbägen blev bra( till slut, sicket meck,, jag ska bli noga så hinner man kanske mer av livet) .. den rosa t-shirten, en fin randig munkjackan o tennisskorna, jo då de passade ju , han har såå långa stortår så visst passade de stora skorna honom . Kanske han får stora fötter precis som jag , min kompis pappa sa till mig när jag var ca 14 , vart ska de skorna segla iväg med dig.Blev lite stött ochsur . Ska han säja vet jag att jag tänkte ,Hmm.. han hade en jättestor mage, den skulle han kunna flyta långt på..

Nu kom födelsedagsbarnet  in så ledsen , han säjer att pappa tvingar mig tvätta krossen , ja säjer jag det är sånt man måste göra när man har sånna intresen , men det är jobbigt att tvätta med tandborste ju och sen är det ju min födelsedag..ha ha jaja det är nog dags att göra lite fika..sen ska jag göra Lassange till släkten som kommer ikväll o glasstårta...tänkte bjuda på frallor först men det ville ej resten av familjen såå ja då blev det Lassange , det är ju gott..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha stor mage ja den var bra!! Annika det är så kul att läsa dina inlägg hihi

2008-03-09 @ 16:13:33
Postat av: Ida

vad skönt att presenterna passade!! hälsa killen o gratta så mycket från mej!! hoppas ni har haft en underbar dag!
Kraaam

2008-03-09 @ 20:54:07
URL: http://www.idaajax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0