Alla har rätt att leva

  Här sitter Blixten på sitt berg och studerar oss ..Han har nyss tagit en mus och vi berömde han förstås,även om jag faktiskt tycker synd om musen så var han ju en duktig jägare, såna små varelser vill vi ju dock ej ha in i huset. Jag tror han tycker vi är lite undreliga , för när Blixten tar små grå flygande varelser då ropar o skriker vi nej inte så fyyy, men när han tar de små gråa som är på marken då går det bra.ujujuj min mamma är jätterädd för möss, kan stå på en stol och skrika om hon råkar se en sådan på golvet som hennes katt släpat in. slå med en borste och skrika oooohjälp...Jag är inte rädd för möss så det lyckades hon ej förra över på mej, men spindlar tycker jag är.ursh, hemska ..liten fobi, har jag nog ,men inte så farligt klarar små spindlar utan problem,men det finns ju stora otäcka källarspindlar,svarta som har tjocka ben och en kropp stor som en tiokrona. Spindlarna kommer ibland k in i typ matkällan,sådan miljö gillar de lite kallt och rått, ursha, de kan vara ute tycker jag helst inte ens på min gräsmatta..hihi..Alla har rätt att leva ..eller?

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha kommer aldrig glömma när jag satt i soffan och du i fotöljen! Helt plötsligt kom den största spindel med äckliga ludna ben och jättestor
kropp gående så det hördes på golvet. Jap ekade och skrek du hoppade ungifär 2 meter upp i luften och skrek ännu värre haha så himla kul ..du blev arg och slog mig det var kul

2008-03-13 @ 16:50:12
URL: http://annagloria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0