LYcka.

Idag har jag kört in fyra lyckliga 11 åringar till bio, kul.. Hur underbara komentarer som helst i bilen .. Vilken väg ska jag ta säjer jag gamla eller nya vägen .. te.x ...Ta den som tar längst tid så slipper vi vänta så länge,

Underbart med ungar, de tjattra o prata i bilen in, kul med bio , men jösses det kostar 95 kr dyrt ju..borde vara sommarlovspriser  tycker jag tänk om man har flera ungar som vill gå på bio då har man ju ej råd..
Nä billigare vore bra då kunde man gå oftare..

På vägen hem körde jag o köpte mig ett par sandaler i märket Vagabond , jätte fina skulle ha svarta men de fanns bara bruna  i min storlek kvar, så ja bruna fick de bli hoppas de blir bra med . Ska lägga in en bild på de en dag..
 
 Om ett par dagar ska jag o min sambo göra en hemlig resa som en av våra kompisar har fixat till tre par , kul .. Undra vad det blir.. Jag fick reda på att en baddräkt är bra att ha med sig o en varm tröja senare på kvällen ... hm vad kan det vara tro...så kul med  överraskningar..
(Stora som små överraskningar.). Lycka är att vara med den man vill o göra vad man vill...
                                                             

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi nu är jag jättespänd på vad ni ska hitta på ;)... funderar att ta Dan på bio ..sverige är så bra för här är ingenting dubbat utan bara med text.. i tyskland och mexico och spanien är allt dubbat nästan och hur kul är det lixom ;) kraaamis

2008-07-09 @ 07:57:12
URL: http://annagloria.blogg.se/
Postat av: solveig

vilken fin bild på er. Hoppas att ni får det trevligt, på överaskningsgrejen. KRAM

2008-07-09 @ 21:24:55
Postat av: Therese

Guuud vilken fin bild på er nikkan!

2008-11-03 @ 16:55:35
Postat av: Hanna

Hej !

Vad tycker du om mitt senaste inlägg. Har du några tips ?

Kram H

2008-11-03 @ 16:57:57
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0