Sommar !

459785-4       SOMMARBARN; ( så fina )
image8
Snart är den här , Jag vill ha sommar.. nu med massa glass.. Bananasplit , jordgubbar knäckebröd o mjölk, så åt vi jordgubbar när vi var små.Pappa sa att om man tar jorgubbar rätt frän landet bryter lite knäckebröd på de röda bären häller lite jummen mjölk på, då smakar jorgubbar som bäst.. snart  är den här sommaren, då ska jag o mina barn plocka jordgubbar o äta direkt, mmm längtar..    
sommar..smakar gott. 
Detta var en av få fina dagar förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: Anna

åhh vad härligt..man blir helt sommargalen. I somras provade jag det där jordgubbsmellanmålet för första gången hos din papps och mamms..var lite tveksam men gudars vad gott det var!
riktigt somrigt :)

2008-02-21 @ 20:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0