Jam

Herregud , min katt blixten tror det e Mars redan ,burrar upp sig stor o stark, skriker göör högt så nu kommer nog grannarna klaga eller så får han en doja i huvudet eller nått  ujujuj, låter som en baby , jobbigt, han slåss för sitt liv o vill att alla ska förstå att det är han som bestämmer och är störst bäst o vackrast.Han slår sig på bröstet och säjer det vär jag som är far till alla kattungar  här i bygden.. Tänk om man hade det självförtroendet , då skulle man nog oxå stå o brösta upp sig o vilja att alla skulle tycka som jag eller nä varför då vad jobbigt alla skulle vara sams o ej göra nått roligt, inga ideer o inga tankar ..nää bråka lite om hur saker o ting skall vara är bara nyttigt.. Nu får Blixten sluta gud så han skriker..Nä nu ska jag sova får se om jag kan slänga vatten på de där katterna kanske de slutar ropa såå klockan är ju mycket , dumma katter..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jag skrattade hela tiden när jag läste GO Blixten!!

2008-02-26 @ 00:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0