Hur ser jag ut egentligen ?

Nu har Jag klippt mig  bara lite lugg, brukar göra det själv om det bara är luggen som behöver tass om hand , men denna gång gick jag till en hårfrissa och gud nej det blev inte alls som jag tänkt mig , ser bara snäll ut, jag är snäll men vill ju inte se ut som en mes..ibland känner man sig som en mes och ser man då ut som en så är faktum inne , här kommer en mes lyssna ej på henne , nej jag vill synas får köpa lite röd färg. Dessutom kostade det hundra kronor och tog 5 ynka minuter  med betalningen inräknad, he he, näää nu ska jag snart hem och fixa och trixa själv. Hoppas det blir gööörbra eller sååå får jag gå till en riktig proffsfrissörska, bara de göör mig vacker såå är  det värt sina pengar absolut , mycket sitter i håret .Sin attityd tex , det är ju så att det man har innerst det är bara vissa som får vara med mig och dela de känslorna , men det yttersta det är ju så alla som inte känner  en ser på mig ..

Kanske skulle investera sig i en häftig peruk, som stjärnorna har :).
 Jag vill vara mjuk, snäll,trevlig, kaxig och ibland busig..ska det vara så svårt att förstå..Nej fram med saxen så fixar det sig hacka lite här och lite där.hm så här kanske hon tänkte... Det spelar ingen roll hur du ser ut ,när natt blir  till dag har allt tagit slut och ingen kommer att komma ihåg...hmmm hur ser jag ut egentligen..ujujuj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0