Ett liv förre detta ??

Ja  drömmar är en och sanningen en annan....

Jag har nyss laggt mig då jag hör steg inne i köket, svagt prasslande, med bara ett litet badlakan runt mig tassar jag ut

med bara fötter, vad kan det vara är det vår katt Blixten som fortfarande är inne klockan är rätt sent nästan tolv på natten.

. Jag kan ej sova ...När jag kommit in i köket blir jag varm innombords jag tittar mig runt omkring ,men Blixten syns inte
 
till, ok jag inbillade mig nog vänder mig om för att gå tillbaka till den varma sängen. Då känner jag något , jag hajar till, allt känns konstigt, vad är det med mig , lite yr..
sljesbilder_(8).jpg 

Då får jag synd på en kvinna i fönstret, först trodde jag att det var mig själv som speglade av sig som en spegel, men kvinnan hade kläder på sig och det hade inte jag..kvinnan tittar på mig men lika fort är hon borta .. Jag lägger mig igen o sveper täcket omkring mig.. En varm känsla som är svår att förklara känns i rummet..    Finns det liv före detta liv??


Kommentarer
Postat av: Anna

det tror jag att det finns många tillochmed :D Hoppas dina lappar blev bra ;) .kramissss

2008-12-08 @ 18:19:55
URL: http://annagloria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0