Vaniljbullar

Jobbat bara jobbat .... men när denna veckan e gjord ska jag ut o dansa ska bli behövligt..Tänk det är söndag o jag längtar till Fredag redan

Härligt att komma hem Jasmin hade gjort underbara sockerbullar med vaniljkräm, mmm ska sätta tänderna i en sådan snart.. Nu sitter vi i soffan väntar på att de ska bli färdiga, Yummmiii


Jag tror att om barnen får vara med o baka så gillar de det när de till slut klarar att göra det själva ..
 
Se bara på vad gillar barnen för sport jag växte upp med en bror som körde kross o jag satt på hästar o älskar småbarn , det hade vi gott om hemma , då mamma var dagmamma, Mina barn gillar det vi har lärt dem att gilla  .. Killen kör maskulint kross ( så e det) killen kör kross på hög nivå och tjejen rider några gånger i veckan, bakar gör Jasmin och Linus gör drinkar Rätt ur huvudet , precis som jag gjorde när jag var liten bakade o hittade på nya alcoholfria drinkar.. Pappa var en hejare på att göra goda drinkar när de skulle ut o dansa o mamma bakade för jämnan ,,,Kul...


Kommentarer
Postat av: Anna

åhh muuums perfekt med barn som bakar och gör det mysigt efter en lång dag på jobbet ;D Så skare va !

2008-09-01 @ 08:13:14
URL: http://annagloria.blogg.se/
Postat av: solveig

ja du har så rätt generation efter generation gör likadant. Hoppas att det är nån som bryter för nåt nytt.Ps. bullarna såg jättegoda ut

2008-09-01 @ 21:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0