DEnna magen ...

DEnna magen måste bort innan , jag blir tvungen att köpa ny garderob . Hur kom denna magen , vuuups va får ej igen de läckra svarta byxorna, hm lutar mig bakåt , oooo, ta ett jupt andetag, jaa där satt de , men popp , polopp aj en knapp smätte mig i huvudet,  men en sak glömmer jag .Har alltid vellat vara lite rundare tycker det är snyggt..

magen1.jpg njakanske inte riktigt, men gud när man ska hålla igen , vill man ju ha allt...gott i hela världen.

I dag har mamma varit här hon hade lagat ett par byxor som var nya hade redan gått sönder efter ett par timmar , men nu e de fina igen , tack vare min duktiga mamma .. Jättefint , hade jag aldrig klarat själv så fint , sen gjorde vi biff o potatis ..så gott med husmanskost... LOve

Kommentarer
Postat av: Anna

eeehh..?Vilken Mage ???...haha du är smalast! snyggast! Din figur är mums helt enkelt njut av den!

<3

2008-08-19 @ 21:38:37
URL: http://annagloria.blogg.se/
Postat av: solveig

du är gullig men visst hade du klarat både byxor o mat. men det är skönt att vara lite behövd

2008-08-20 @ 20:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0