Neverstop

Behöver nån som kan bry sig om gilla mig för va ja e...

Äter Never stop , gud så gott , kan ej sluta en stor hand full med knappriga choklad..mmmMARABOU gott..

Denna dagen började med grävning åter igen efter som vi dränerar runt huset , geggit, smutsigt , blöt..mitt i allt detta kommer två vänner på besök , helt oanmält, blev jätteglad...hihi kändes som en present att de stog där istället för vad jag väntat mig nån gubbe i regnställ o som just skulle anmäla att röret till vår toa sågades just av o avloppsvattnet står som en fontän typ, nu får ni ej använda den mera idag...skönt bara att de vej var så.
Överraskningar kan ju vara sådär men denna överraskningen var.så kul..ojojoj fort på med nytt kaffe, kul, kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0