Tälta

Tälta på Gotland ... visst kan vara mysigt , men jag gör ej om det på länge , det regnade på natten, omväxlande sol på dagen ... Hur mysigt är det att sova i tält från en skala från 1-10.. vid regn stort minus, vid sol stort minus , med grannar med bebisar som vaknar tidigt, stort minus..näääee tälta e förbii... ont i kroppen, luftmadrass, trångt, dålig luft... Släpper man en fjärt inne i tältet så jösses går det ej sova heller , då stannar fisen som en bubbla o i bubblan ligger jag , svårt att andas, luft ,luft , måste ha ren luft...NU.. ut ur tältet..ligga i sovsäck ute ,under bar himmel kan vara mysigt, men kan man vara säker på att man ej får besök i sovsäcken av obehöriga , tex små ettriga pissmyror, fluktare eller gud vet jag..nästa gång blir det hotell, ja lyx ,, det är vad en kvinna i min ålder vill ha...

Hur e det med hygien då jodå femstjärnigt ,men vadå spindlar i taken o dasspappret slut..inte är det bara att ropa ..öh pappret kan nån ge mig lite papper ?? När man skulle duscha då tog de.En femma för ett par minuter ,då fastnar andra feman ljust när man har lödder över hela kroppen ,ut ur duschen halkar slår i knät , ser ej riktigt för all tvål i ögonen blundar känner efter , hittar handduken , mm skönt nu kan jag se , vaa upps en tvåmeter lång kvinna i medeltidsklänning tittar strängt på mig , då jag ser att handduken var ju hennes kjortel ,,, ahhh sånt kan hända , förlåt fort ta ny 5:a hoppa in i ny dusch , låsa, sen fort in i tältet..mmm semester ,  fånge på en camping, vacker o lukta gott vill jag..

80-tals frissan e ett faktum , orakat , sexigt värre ... Nääääee hem ljuva hem...

Riddare på tornespelen , de var snygga..kul underhållning , kan jag varmt rekomendera, magisk stämmning, med eldspel, gyklare o goda riddare

 En av dagarna tog vi en cykeltur ner till Visby , shoppade, det var mysigt, varmt o skönt badade, åt glass,köpte marknadens brända mandlar o drack flädersaft .
 Välj mellan ung vacker kvinna eller gammal erfaren baderska..skrubbar dig ren o fin...
 Nu e jag hemma o kan duscha hur länge jag vill, lyx..

Kommentarer
Postat av: Anna

2008-08-12 @ 18:33:42
URL: http://annagloria.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha ja där i tältet gäller det att knipa med skinkorna ..;) Men det var väl väldigt fint på gotland när vädret var vackert och det var dag av :D

2008-08-12 @ 18:35:04
URL: http://annagloria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0