Stövlar

Vilken höstkänsla ,men hörde på radion att de tyckte det var för tidigt att börja med stövlar . 

På radion skrattar de o säger hur kan man börja ha stövlar redan det är ju bara 25 augusti ,

nä man ska ta vara på sommaren inte ha heltäckande skinstövlar o jeansen i stoppade , herregud...

Där sitter jag i bilen för att åka o handla lite mat till vårat tomma ekande kylskåp, tänk att det ska bli tomt så fort...

men vad har jag på mig jo skinstövlar höga bruna med jeansen istoppade i skaften ..Jösses vågar man hoppa ur bilen

alla lyssnar väll på Fylking o tittar o skrattar åt mitt klädval  :) Fast jag bjur på det .. Snyggt med stövlar ju....Björn Borg: 14101561

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0