släkt

image54


Jag , mormor , Jasmin o min mamma .. fina brudar allihop.. Härligt ,mamma hade ordnat ett stort släktkalas tillsammans med sin bror, denna dagen är en sån där dag jag alltid kommer minnas , underbar höstdag , alla ungarna var på toppen humör o ville visa både sin bästa o såklart tuffaste sida .  Kasta löv på varanndra o skrattande visa att de kunde minsann klättra högst upp i lönnträdet...Hjälp tänk om de ramlar ner , men man ville ju visa att man minsann lyckats riktigt bra med barn uppfostran, så därför  bara log man o sa ooo så duktig du är nu...
Vi vuxna ville bara le o vara mjuka mot varandra. Men jag kände mig faktiskt som lilla Nickan fortfarande.
.
 Faktiskt riktigt roligt med en sån släktträff , alla spannar in varandra o tänker en massa... Jösses vem e det där, riktigt snygg eller vem e den där tjockisen.hihi,.

Den här bilden gör mig glad..Mormor som alltid sett likadann ut ,med blommig klänning o permanentat hår , fast för bara tio år sedan hade hon brunt hår , hoppas det ligger i släkten , men o andra sidan finns det rolig färg nu..så varför inte  prova en läker hårfärg i nån varm färg.
Min mormor heter Alice , populärt barnnamn nu , sött som socker..


Kommentarer
Postat av: Anna

Ni e allt ena Hotta brudar hela gänget!! Det var verkligen kul den dagen :)

2008-04-17 @ 13:21:53
URL: http://annagloria.blogg.se
Postat av: solveig

ja det var en bra dag. Och stolt var jag med för de vackraste barnen och barn-barnen var mina.

2008-04-20 @ 10:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0