Skalman

Härlig dag med massa frisk energi..  Nu e det vååår , idag spritter det i kroppen o jag vill bara ha meeer...sol..lite för mycket moln för min smak idag , men jag är säkert på att det tar sig , kanske redan imorrn då jag sitter på kontoret i min ensamhet..Då lyser nog solen som mest.

Helgen har varit hektisk, jag jobbade på gruppboendet timmar ,de lediga timmarna arbetade jag som spa massör.. Sedan skulle jag på fest jag gjorde iordning mig men orkade absolut inte gå ut .. Tog en öl. Sen bad jag Svempa hämta mig , skönt att jag ej gick ut ,blev sleten ändå tyckte jag ,av bara jobb ..
 På söndagen åkte familljen en liten sväng till Gällstad Lager 157, fanns massa till Linus men hann ej mer än till fem par trosor till mig, tiden räckte ej till riktigt , men jag får väll ta en runda till...kul shopping , vackert där .Nästa gång blir det att packa fika korg..inte jäkta så säger skalman , det är ett fult ord - jäkta.:)

Skalman är en härlig figur , skulle vilja ha lite av hans intelligens o uppfinnighet, snäll , omtänksam ,men tänker mycket på att han ej ska bli utbrännd , .Skalman, han är mån om sig, följer sin planering samt är en baddare på uppfinningar och har allt han behöver i sitt skal. Dessutom har han en dörr som straffar alla som försöker titta in genom dörrhålet, hi hi.
Älskade tidningen Bamse när jsg var barn , tycker fortfarande om att läsa den ..så mysig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja skalman är så himla coool ....Fast på parlamnetet fick dom frågan vad skalman måste göra när hans klocka ringde .. DÖDA sa en av deltagarna haha det tyckte jag var kul :) Kul kul med blogg blogg .kRAAAam

2008-04-14 @ 15:39:37
URL: http://annagloria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0