Pelagonier

Idag har jag en underbar, full dag av massage, men ett par timmar är jag ledig då ska jag in o  köpa vår blommor, hoppas de överlever, både av min tragiska behandling av icke gröna fingrar o frost som det var i natt, vill ha pelagonier men det är la för tidigt kan jag tro .Älskar dessa tantblommor o har alltid gjort, ända sedan jag var väldigt ung hemsammarit , dock bara 15 vårar, så ung o kom till tanterna på moped , de tyckte så mycket om mig .Lilla Annika , de gav mig mackor o visade mig allt de kunde o det var minsann inte så lite,Tex. Hur man sköter små skott på blomman o vips kunde man få en jätte fin pelagonia hem,
 
Det var ganska kul där ute på landet ,men mindre kul när de skulle bjuda på saft, då de alltid var hemkokt saft med mögel på toppen , den skärde tanten av o så serverades det med rikligt av saften , jösses , men man lärde sig , Lite sur mjölk eller saft med mögel..Då fick det bli saften ,eftersom kaffe ville jag ha göör mycket mjölk..men sur mjölk , nej tack , jag har lite svårt att svälja små otäcka klumpar...  uuuujjj..
Hm på tal om mat vad kan man göra för mat ikväll, har ingen ide alls, nått smarrigt vill jag ha , Grilla kanske ?

image53

Annica, ska jag på fest hos efter jobbet imorgon ,hoppas man orkar , men efter ett glas vin glömmer man att man e trött..eller hur , kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0