Min dag

Jag har masserat, ätit lunch med Svempa , mysigt på hans kontor , de är riktigt goa hans kamrater , så olika , en ung med massa energi , en gammal med ett underbart ordförråd, ffaaan vad då diskmaskinen på igen , en tallrik , jo ja den behövde diskas, då säger förnufftiga Sven.Arne (mellan åldern) ..Ska du diska nu..Japp säger Ingmar .Den behövde diskas , Andreas bara skakar på huvudet o skrattar . Sven -arne ser allvaret i vitögat , hm men  bara en tallrik..det var ekonomiskt, suck..
ja inte bara tanter som kacklar tänker jag o tar mej en tugga av thai maten, gööörstark , får se om min mage pallar ..Sen har jag handlat på HM kul men upptäckte nått , celluiter , ja ja man e ju inte puurrung , men jag är snygg ändå..ha ha, självförtroende måste man jobba upp..he he.

Fikat hos Ida, Kände att jag var hungrig så när hennes tvååring ville ha en andra vetebulle blev jag jätteglad att han inte  fick det ,då får man ont i magen, så klokt . men vad gör då jag, jo, snabbt norpar åt mig en bit..skrämmande men gott  var det smaken av vete bulle med massa socker sätter sig på tungan o jag glömmer att skämmas , jag fick den o den var jättegod.så var det roligt med en pratstund  så klart som alltid trevligt att träffas.

 Här har vi Lina , jag väntar på.

Svempa är på fotboll ,säkert bra stämmning där..Hade vart kul att var med ju..ja ja men kul för han att kolla lite med grabbar emellan.
Snart kommer Lina hit hon ville sova här , klart hon får det ,ska nog gå för att koka lite te så vi kan ta det ihop i soffan  tända lite ljus med, .
.Hjälp det kröp nått på mej nu , tror det var en fästing , äckliga kryp de där får kolla katten o soffan noga .. urk, så sytliga djur , gräver sig in med huvudet före o sprattlar med bena utanför , ooooo, gå ut sa jag stanna där ute dumma kryp.

Kommentarer
Postat av: Anna

annika du är mysig du.. Att läsa din blogg förgyller vardagen.

2008-04-07 @ 23:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0