Nackspärr

I natt vaknade jag av nackspärr , inte nådigt vad ont det gjorde kunde ej röra mig, bad svempa gå upp hämta det starkaste vi har i smärtlindring. Skulle ta tabletterna men då kunde min kropp ej röra sig till sittande ställning , tårarna spruta o jag säger , faan Annika det e bara smärta kom igen sätt dig upp tillslut gick det

.jösses ringde till sjukhusupplysning för att få råd. I dag har jag varit hos en kiropraktor , lite jobbigt att känna sig utlämnad o  klick så knäckte ryggen till , nacken var dock i för akut läge o gjorde bara svin ont jag nöp tag i låret på den stackars kiropraktorn o sa det här skulle vi druckigt en kopp kaffe först , jag litar ej på dig , hjälp, aaajjj...På måndag ska jag dit igen , men säger jag då kanske jag e bra igen , nej du e inte bra då.. Du ska hit. Min snälla mamma skjutsade mig in , tack o lov hon fick köra det allra snällaste med mjuka växlingar. TACK

Kommentarer
Postat av: solveig

växla jag snällt.Hmm kommer ihåg att nån kved vid min sida. Kör mjukt och växla lugnt.

2009-04-19 @ 16:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0