Arg sint tjur

 I bland  är man bara tjatig o fjantig ..men vad vore livet utan tjat..


rätt simpelt bara lyssna på musik o soffta


 Häromdagen var jag bara så ned stämmd , kom bara helt plötsligt o oanmält
, men sån e ju pms, ...

Denna gången blev jag bara så arg när ingen följde det tanke mönster jag hade förutbestämmt, sån kan man ju inte vara jämt tur , mitt motto är att det är kul med olika sortes människor, då kan man ju inte bli arg om de inte följer min väg helt o hållet , men pms har inga gränser ...grrrr jag e en arrrgsint tjur med röda horn o geväret under armen...

En dag ska jag bli snäll alla dar , men det dröjer..

Kommentarer
Postat av: Anna

Been there done that!!! <3

2008-06-29 @ 21:26:44
URL: http://annagloria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0