Juldagen

Ätit lax o råris ,jättegott..men min mage e lite konstig.. Har slutat med vanlig mjölk, så magen e faktiskt lite plattare, men verkar ej tåla kaffe heller.. Får börja dricka te istället, mer skonsamt .

Imorgon är det Fredag o då ska vi åka o se föreställningen ABBA o sedan äta julmat, ska bli roligt sedan jobbar jag helgen delad tur på Lör o  kväll på söndag .. När ska jag hinna köpa julklappar ? sa att jag ej hade panik för en vecka sedan , men jösses det närmar sig med stormsteg, jobbigt inte konstigt att jag går med kass mage o en begynnande huvudvärk, attans att jag sa att jag kunde fira julafton i Roasjö på juldagen,. Jag e som ett barn vill vara där jag alltid varit , men vadå det går la lika bra med juldagen , Vi kan fira den som det vore julafton ju, med tomte o allt , jul utan tomte e som knäckebröd utan pålägg. Det går men det e tråkigt. Nä tomte med säck ska det vara ..ler

Nu ska vi vara i Bollebygd men det ska nog gå bra , Ellna brukar göra lutfisk o en god  vitsås på potatisen , dopp i gryta till förrätt o sill  o hela baletten..

 Vore mysigt att fira jul i sälen nått år..Detta är Trysil i Norge , gudomligt vackert landskap. 

Kommentarer
Postat av: anna

Vad mysigt och gott med julmat mums!! :D

2008-12-11 @ 21:52:12
URL: http://annagloria.blogg.se/
Postat av: Anonym

visst ska man ta vara på traditionerna, men jag hoppas att det går lika bra att ha julafton på juldagen. GOD JUL

2008-12-14 @ 17:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0