Skratt

En dotter som e jätteförkyld mer än vanligt, hoppas hon blir bra snart. Den 29 sep ska hon opereras åh jag längtar faktiskt efter denna dagen, trots oron. jobbigt för Jasmin att alltid vara täppt i näsan alla dagar alla år, bihålorna ska vidgas för de är för täta. Tror o hoppas av hela mitt hjärta att allt kommer bli bra.

Igår fick jag en ny protes , den var faktiskt gör söt , går att ha vanliga bh ar till den. visade den på jobbet o alla tyckte den var söt , finns tom en bröstvårta på den , som får mig att skratta när jag tittar på den.Åtminstone le.

När man e sjuk längtar man bara efter en sak att bli frisk . När man e frisk längtar man efter massa saker.

Tänk vad ego man egentligen är som människa , man vill bara ha  o ha , men ibland tänker jag. Det viktigaste är ändå skrattet för om det tystnar vad ska man då glädjas åt . Vad säjs om en ask med skratt.

När man var liten skrattade man ibland så mycket att man kissade ner sig. Jag har en bekant som e sådan fortfarande, rätt härligt , sluta annars kissar jag ner mig säjer hon . Håller benen i kors o skuttar omkring, ser allmänt rolig ut. Då blir det ju ännu värre o man fortsätter att skoja, fnissar själv så man kiknar, underbart.

Vad säjer man ett skratt förlänger livet.

En dag utan skratt e ingen dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0