Trött

Tänk om man ändå var så här söt när man var trött


Har grus i ögonen o längtar efter sängen lägga sig på magen o somna. Växer aldrig ifrån att sova på magen. Ibland undrar man jag ställde väckarklockan men med fel knapp , vaknade kvart i sju i morse o mitt morgon pass börjar sju .. Ja jag kom i tid , hoppa över tandborste o dusch så går ju det med , hatar att inte vara i tid när jag ska . Dessutom ogillar jag människor som alltid tar för vana att komma sent, precis som det e okej.
Där står man o väntar men ingen dyker upp. Nä opålitlighet inget för mig , men visst kan man vara sen ibland ingen fara bara det inte upprepas jämnt. Kram på er .


 Så trött , men ändå är livet underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0